اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که هر چند روز یکبار یک مهمانی بزرگ ترتیب می‌دهید و از دوستان و آشنایان برای این مهمانی دعوت می‌کنید حتماً می‌دانید که وجود یک اسپیکر چقدر می‌تواند باعث ایجاد صفا و صمیمیت و نزدیک شدن شما به میهمانان شود. در واقع وجود اسپیکر باعث می‌شود شما یک موسیقی دلنواز را با صدای بلندتر منتشر کنید تا احساس خوشی و هیجان بیشتری را در آنها به وجود آورید.

این موضوع را از یاد نبرید که در کنار هم بودن و رقصیدن می‌تواند هیجان انگیز شدن مهمانی‌های شما را چند برابر کند. پس با وجود یک اسپیکر می‌توانید موسیقی شاد و بلندی را پخش کنید و همراه با مهمانان برقصید. بهترین اسپیکر برای مهمانی و خرید آن کاری چالش برانگیز است؛ زیرا تنوع اسپیکرهای موجود در بازار بسیار زیاد است و به راحتی نمی‌توان تصمیم گرفت. پیشنهاد و توصیه ما این است که حتماً ادامه این مطلب را به دقت مطالعه کنید چرا که بهترین اسپیکر برای مهمانی را معرفی نموده‌ایم.

معرفی بهترین اسپیکرها برای مهمانی

اگر تاکنون برای خرید اسپیکر به فروشگاه‌ها مراجعه نموده باشید متوجه تنوع بسیار بالا در آنها شده‌اید. اسپیکرها در اندازه و ابعاد، رنگ، توانایی در پخش صدا، شکل و غیره با هم تفاوت دارند. اینکه شما کدام یک را انتخاب کنید بستگی به نظر، سلیقه و بودجه‌تان دارد. ما اینجا هستیم تا بهترین و مناسب‌ترین اسپیکرها برای مهمانی را به شما معرفی کنیم تا در این راه دچار سردرگمی نشوید:

  • JBL PartyBox 100

یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین اسپیکرهای موجود در بازار مربوط به اسپیکر جی بی ال می‌شود که در این مدل مشتریان بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. مزایای فوق العاده این نوع اسپیکر باعث شده رضایت مشتریان از آن افزایش یابد. یکی از مهمترین مزایای این نوع اسپیکر قابل حمل بودن آن است که ابعاد آن به صورتی است که می‌توانید آن را به گوشه و کنار منزل منتقل کنید و از صدای موسیقی آن لذت ببرید. توجه داشته باشید که اسپیکر جی بی ال دارای پخش صدای ۱۶۰ وات است که جلا و بیس موسیقی را حفظ نموده و به بهترین نحو ممکن آن را با صدای بلند پخش می‌کند. عمر باتری این دستگاه به حدی بالا بوده که می‌توانید تا ۱۲ ساعت از آن استفاده کنید و همچنین با وجود اتصال بی سیم می‌توانید انواع تلفن همراه و لپ‌تاپ و غیره را از طریق بلوتوث به آن وصل کنید.

●      Bose S1 Pro

حتماً تاکنون نام این نوع اسپیکر را شنیده‌اید. چنین اسپیکری با وجود پخش صدای با کیفیت توانسته جای خوبی در میان دیجی‌ها باز کند به طوری که استفاده از آن در خانه و انواع سالن‌های مختلف برای مهمانی‌های ویژه در نظر گرفته می‌شود. از میان مزایای این نوع اسپیکر می‌توان به کیفیت فوق العاده صدا اشاره نمود که قادر به پخش بلندترین صداهاست و می‌تواند تا صدای ۷۰ هرتز و ۱۰۹ دسیبل را پوشش دهد. با وجود این نوع اسپیکر به راحتی می‌توانید آن را به تلفن همراه و لپ‌تاپ و میکروفون متصل کنید و موسیقی دلخواه خود را پخش کنید. علاوه بر اتصال بیسیم اتصال سیم و کابل هم برای آن تعبیه شده، حمل و جابجایی این نوع اسپیکر خیلی ساده و راحت است. عمر باتری در این نوع اسپیکر حدود ۱۱ ساعت است که بدون وقفه و به هیچ مشکلی می‌تواند روشن باشد و موسیقی پخش نماید.

●      Sony GTK-XB90

کمتر کسی پیدا می‌شود که برند سونی را نشناسد و نداند که یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم برقی خانگی است. اسپیکرهای این برند نیز از کیفیت و قابلیت بسیار بالایی برخوردار هستند به طوری که همه مشتریانی که تاکنون از آن استفاده نموده‌اند رضایت کامل را گزارش کرده‌اند. از میان مزایای بی‌شمار این نوع اسپیکر می‌توان به تعدادی از آنها اشاره کرد که باعث فروش هرچه بیشتر آن شده است. یکی از این مزایا مربوط به پوشش صدای فوق العاده و کاور بالای آن است که حدود ۲۰ هرتز و ۱۰۵ دسیبل است. طراحی این اسپیکر به صورتی است که دارای جلوه‌های نور داخلی است و همراه با پخش صدا رقص نور نیز در آن ایجاد می‌شود که بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. علاوه بر آن می‌توان به راحتی این اسپیکر را با وجود وزن سبکی که دارد جابه‌جا و حمل نمود. عمر مفید باتری این اسپیکر تا ۱۶ ساعت پخش موسیقی را ایجاد می‌کند همچنین می‌تواند اتصال از طریق بلوتوث و nfc را برقرار کند.

  • LG PK7 XBOOM Go

حتماً نام محصولات فوق العاده با کیفیت ال جی را شنیده‌اید و می‌دانید که مرغوبیت و کیفیت آنها زبانزد است. در این میان نمی‌توان از اسپیکر ال جی غافل شد که در این مدل از رقبای خود پیشی گرفته و بهترین محصول را ارائه کرده است. طراحی مناسب این نوع اسپیکر باعث حمل و جابجایی راحت آن شده است و توانسته با وجود مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد فروش خوبی را به ثبت برساند. این نوع اسپیکر قادر به پوشش صدای معادل ۶۰ هرتز و ۹۰ دسیبل در فضای داخلی و خارجی است که می‌تواند در مهمانی‌ها بهترین گزینه محسوب شود. از مزایای منحصر به فرد این نوع اسپیکر می‌توان به عمر مفید باتری ۲۲ ساعته اشاره کرد. علاوه بر آن می‌توان به راحتی با وجود بلوتوث و ورودی ‏usb موسیقی‌های مختلفی را از طریق تلفن همراه و فلش و حتی لپ تاپ پخش کرد. از دیگر ویژگی‌های شگفت انگیز این نوع اسپیکر می‌توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد که می‌توان آن را در کنار استخر قرار داد.

نتیجه‌گیری

اگر می‌خواهید برای رقص و پخش موسیقی در مهمانی‌های خود با صدای بلندتر از یک اسپیکر بهره ببرید بهتر است برای خرید اسپیکر هم اکنون اقدام کنید. خرید اسپیکر با کمی چالش مواجه است که می‌تواند برای شما سردرگمی ایجاد کند به همین منظور باید به نکات و ویژگی‌های مخصوصی توجه داشته باشید. به عنوان مثال جهت خرید بهترین اسپیکر برای مهمانی بهتر است به کیفیت صدای اسپیکر، اندازه و ابعاد آن، نوع اتصال و عمر مفید باتری توجه نمود. هرچند که در این مطلب بهترین اسپیکرها برای مهمانی را خدمتتان معرفی نمودیم اما اگر باز هم برای انتخاب به مشاوره و راهنمایی بیشتری نیاز دارید بنابراین می‌توانید با پشتیبانان ما در ارتباط باشید.