سیستم پیجینگ تحت شبکه

سیستم پیجینگ تحت شبکه (Network Paging System) یک سیستم مخابراتی است که برای انتقال پیام‌ها و آگاهی‌ها به اعضای یک سازمان یا تیم در یک شبکه محلی یا اینترنتی بهره‌برداری می‌شود. این سیستم به کمک اتصال به شبکه‌های داخلی سازمان یا اینترانت، امکان ارسال پیام‌ها به افراد یا گروه‌ها را فراهم می‌کند.

 

 

مزیت های استفاده از این سیستم :

کیفیت صدای بهتر : برخلاف سیستم‌های سنتی که از فناوری آنالوگ استفاده می‌کنند، سیستم‌های پیجینگ تحت شبکه از فن آوری دیجیتال بهره می‌برند. این امر سبب می‌شود تا صدایی شفاف، واضح و بدون نویز به گوش مخاطبان برسد. گویی با هر بار پیج کردن، نغمه‌ای دلنشین در فضا طنین‌انداز می‌شود.

انعطاف پذیری : این سیستم‌ها به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی اجزاء را به سیستم اضافه یا از آن حذف کنید و در هر نقطه از شبکه که مایل باشید، بلندگو نصب کنید.
فرض کنید که ارکستری دارید و می‌خواهید نوازندگان جدیدی به آن اضافه کنید یا سازهای جدیدی را به آن بچسبانید. سیستم پیجینگ تحت شبکه به شما این آزادی را می‌دهد که به راحتی این کار را انجام دهید، بدون آنکه نیازی به تغییرات اساسی در کل سیستم داشته باشید.

کنترل : با استفاده از نرم‌افزاری قدرتمند، می‌توانید زمان پخش، محتوا و محل پخش پیام‌ها را از راه دور و به آسانی کنترل کنید. دیگر نیازی نیست برای هر بار تغییر در برنامه‌ریزی، به صورت فیزیکی به محل سیستم مراجعه کنید. گویی از هر نقطه دنیا می‌توانید بر پروژه  خود نظارت داشته باشید .

 

برای طراحی سیستم پیجینگ با توجه به ساختار و برند هایی که استفاده می شود و طبق ویژگی های آن برند و تعداد زون های مورد نیاز پروژه و خواست کارفرما برای نحوه استفاده از سیستم  طراحی می شود که در رایزر دیاگرام زیر یک نمونه از طراحی مشاهده می شود .

ارتباط با ما

جهت ثبت درخواست مشاوره خود و دریافت راهنمایی سریع از کارشناسان ما، فرم مقابل را تکمیل و برای ما ارسال نمایید.

تماس با ما

"(ضروری)" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد