سالن های بزرگ

سیستم صوت حرفه‌ای در سالن‌های بزرگ یک سیستم پیچیده از تجهیزات صوتی است که برای انتقال و پخش صدا در مکان‌های وسیع مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم‌ها شامل بلندگوها، آمپلی‌فایرها، میکروفون‌ها، میکسرها، و تجهیزات پردازش صدا می‌شوند.

تجربه مخاطبان در هر مکان اجرا یا سرگرمی، اعم از پشت صحنه و جلوی صحنه، به کیفیت اجزای آن مکان وابسته است. با تلفیق صدای باکیفیت و قدرتمند و انعطاف‌پذیری Q-SYS، تجربه‌ای یکپارچه از صدا، تصویر و کنترل را در تمام سرتاسر محل برگزاری برای شما فراهم می‌کنیم.

در مورد کنسرت در سالن های بزرگ  با ترکیب سابقه درخشان تقویت‌کننده‌های تحت شبکه، بلندگوهای کارآمد و پیشرو در صنعت سقفی/سطحی، سیستمی یکپارچه با وضوح و شفافیت بی‌نظیر ارائه می‌دهد. QSC با قدرت و قابلیت‌های کنترلی بصری، عملکرد را به سطحی جدید ارتقا می‌دهد و نیاز هر نوع ترکیب بلندگوی FoH و BoH را به طور کامل برآورده می‌کند.

در مورد اجراهای هنری تجربه مخاطبان شما فراتر از سالن کنسرت است. با اتکا به مجموعه کاملی از بلندگوهای کارآمد، دید و کنترل خود را به کل محوطه گسترش دهید. از تقویت‌کننده‌های پیشرو در صنعت، مسیریابی انعطاف‌پذیر AV، کنترل بصری و پردازش قدرتمند برای ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد QSC به مشتریان خود بهره ببرید.

کنسرت در فضاهای باز با استفاده از QSC با وضوح و درخشندگی بی‌نظیر، چالش‌های عملکرد در فضای باز را پشت سر می‌گذارد. با اتکا به سابقه درخشان و مجموعه‌ای از بلندگوها و ساب‌ووفرهای کارآمد، سیستمی یکپارچه و ایده‌آل برای مکان‌های بیرونی ارائه می‌دهد.

 شرکت آوادیس طراحی سیستم برای سالن های بزرگ در  یک پلتفرم نرم‌افزاری کاملاً یکپارچه برای صوت، تصویر و کنترل است که انعطاف‌پذیری بی‌نظیری را برای انواع رویدادها، ، ارائه می‌دهد. این پلتفرم با ارائه یک استراتژی مقرون به صرفه، امکان راه اندازی و کنترل تعداد زیادی از مناطق را توسط کارکنان محدود یا حتی داوطلبان فراهم می‌کند.

در این قسمت با برخی از محصولات حرفه ایی استفاده شده در اجرای این سالن ها آشنا می شوید

ارتباط با ما

جهت ثبت درخواست مشاوره خود و دریافت راهنمایی سریع از کارشناسان ما، فرم مقابل را تکمیل و برای ما ارسال نمایید.

تماس با ما

"(ضروری)" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد