سالن های متوسط و کوچک

سیستم صوت حرفه‌ای در سالن‌های کوچک نیز یک تجهیزات صوتی کم حجم و کیفیت بالا می‌باشد. این سیستم‌ها شامل بلندگوها، آمپلی‌فایرها، میکروفون‌ها، و تجهیزات پردازش صدا می‌شوند.

سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، جایی که هنر اجرا با علم صدا به هم می‌پیوندند، تجربه‌ای شنیداری بی‌نظیر را برای مخاطبان رقم می‌زنند. بلندگوها، تقویت‌کننده‌ها و پردازنده‌های سیگنال این سیستم‌ها، با ظرافت و دقت تمام برای ارائه صدایی عمیق، واضح و قدرتمند طراحی شده‌اند و ضامن اجرایی بی‌نقص و مطمئن هستند. به این ترتیب، ظرافت‌ها و جزئیات مدنظر هر هنرمند به طور کامل به گوش مخاطب می‌رسد و حسی عمیق و واقعی از موسیقی را به او منتقل می‌کند.

سالن‌های کوچک چندمنظوره، با قابلیت‌های متنوع خود، فرصت‌های بی‌شماری را برای استفاده‌های گوناگون، از جمله آموزش، فراهم می‌کنند. این فضاها، فارغ از ابعادشان، باید به گونه‌ای تجهیز و طراحی شوند که مربیان بدون دغدغه‌های فنی، بر فرآیند یادگیری دانش‌آموزان تمرکز کنند.شرکت آوادیس ارائه راه‌حلی یکپارچه و بصری، امکانات لازم برای تدریس حضوری و از راه دور را به کلاس‌های درس می‌آورد. این سیستم شامل قابلیت‌هایی مانند تقویت صدای محلی، همکاری ویدیویی، کنفرانس وب، خروجی‌های صوتی/تصویری برای ضبط سخنرانی و کنترل ساده‌ی تجهیزات اتاق است که تجربه‌ای بی‌نظیر از آموزش را برای مربیان و دانش‌آموزان رقم می‌زند.

در این قسمت به زیر ساخت و نیازمندی های یک سالن چند منظوره اشاره می شود. شما از طریق این رایزر دیاگرام ها متوجه زیر ساخت های مورد نیاز پروژه می شوید و می توانید از آن ها در طراحی پروژه استفاده کنیم .

در این بخش با بر خی از محصولات شرکت آوادیس برای کاربرد در سالن های کوچک و متوسط آشنا می شوید

ارتباط با ما

جهت ثبت درخواست مشاوره خود و دریافت راهنمایی سریع از کارشناسان ما، فرم مقابل را تکمیل و برای ما ارسال نمایید.

تماس با ما

"(ضروری)" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد